Saturday, 28 March 2009

我很乱 !!

我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!我很乱 !!

(Trying to make this post longer :D)

Yesterday, aft sch went eat with Xiaofu.
Then went to meet Dania & Tiffany at Kr.
Then slack there, after that I go find Wilson they all.
Then went homeeeee.

Today, went to meet Justun, Yiling, Daemian & Kuanboon at 201.
And I dont know. Slackkk,? Then they pei me walk home.
Aft that, went to East cc & 209 slack.
I saw Botak todayyyy (!)(!) :((((((((((

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home